niedziela, 16 września 2012

Beginning

Mój pierwszy post,sporo czasu się zastanawiałam czy  moje blagowanie ma sens czy to dla mnie,i czy sprostam bo jeśli chodzi o zdjęcia na tą chwilę nie dysponuje zbyt dobrym aparatem co może się niestety przełożyć na marny efekt tego co chce pokazać. Moje pojęcie o modzie? Nie uważam się za super znawcę.  Kombinuje z tym co mam i tym co zakupię w danej chwili w miarę możliwości finansowych,co dla 21 latki nie daje wielkiego pola do popisu. Wprawdzie pracuje i parę groszy wpada do portfela, ale wiadomo  w życiu są różne wydatki. Wracając jednak do meritum to mam na imię Patrycja i wysyłam do was moje posty z jesiennego Lublina.




Zegarek/watch- River Island
Torebka/bags- etorebka
Leginsy/leggins- River Island
Żakiet/jackiet- no name
Bluzka/blouse- h&m
Buty/shoes- dasimann











9 komentarzy:

  1. o bardzo ładny set! :) moje buciki i torebka tą raczej turkusowe, ale dziękuję za komentarz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw:) dzięki za odwiedziny i komentarz:)

    ps. obserwujemy ?:)
    pozdrawiam

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy początek :)
    pozdrawiam
    ps. w tekście napisałaś "blagowanie" - a o to chyba nie chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacjA !!!

    ja też nie dawno miałam takie wątpliwości
    a teraz blog mnie strasznie pochłania
    i lubię go prowadzić

    także powodzenia w blogowaniu !


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam'



    Marcelka fashion


    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, jak dla mnie stylizacja bardzo na tak, najbardziej podoba mi się marynarka :D ja tez dopiero zaczynam, wiec zapraszam do mnie www.eve-aboutfashion.blogspot.com oraz zapraszam do polubienia mojej stronyh na facebooku :) oczywiscie odwdzieczam sie tym samym :)) BUZIAKI I POWODZENIA :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i fajny masz styl :D
    Zapraszam na mój blog:
    http://deszczowa215.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń