piątek, 1 lutego 2013

Keratynowe prostowanie włosów

Witam, zdeklarowałam się, że utworzę sobie taki pościk o tym jak można wspomóc swoje włosy nie tylko odżywić, ale także wyprostować, dodać i blasku i ułatwić sobie codzienne zabiegi pielęgnacyjne czyli układanie tak by włoski były proste.

Zabieg robiła mi koleżanka keratyną Cocochoco taką właśnie. Zabieg trwał tak około 2,5 godziny.

Mycie, nakładanie keratyny, suszenie a następnie prostowanie po kilkanaście razy każdego pasma.

            Zabieg ma polegać na wprasowaniu w e włosy za pomocą prostownicy z temperaturą min. 230 C  keratyny w głębokie partie i odzywanie  na długo .Co można powiedzieć o tej keratynie na stronie producenta podana jest informacja, że nie jest to zabieg na prostowanie, ale na regenerację włosów i ułatwia ich późniejsze modelowanie. Przy grubych czy kręconych włosach nie ma takiego efektu idealnie prostych włosów, jak u mnie. Niestety:/
       Mam gruby włos, może  nie jakoś bardzo kręcony, ale podginający się i niesforny. U mnie zabieg je odratował. Są miłe w dotyku, można przeciągnąć palcem przez strukturę włosów i się nimi bawić do woli.             Natomiast co do prostości na zdjęciu niżej ja niestety włoski po myciu prostuje prostownicą. Być może im szkodzie nie wiem, jeśli ktoś z was posiada informację, że nie powinnam tego robić to proszę mnie uświadomić bo na internecie trudno mi znaleźć informacji na ten temat. Byłabym wam bardzo wdzięczna.
Zabieg wykonywałam jakieś dwa tygodnie temu, póki co  nie zauważyłam pogorszenia efektu podobno ma być na około 3-4 miesiące.

A pielęgnacja takich włosków....


Cóż NIE wolno używać kosmetyków zSLS (Sodium Lauryl Sulfate i Sodium Laureth Sulfate)
parabenami, silikonem i alkoholem. 
Ja na początku kupiłam bezpieczny szampon Babydream z Rosmanna za ok 4 zł, ma dobry skład roślinny, jest delikatny. 
Takie szampony cechuje fakt, że bardzo słabo się pienią. Wynika to  z faktu, że składniki szkodliwe są za to po prostu odpowiedzialne a my dajemy się nabrać na złudne wyobrażenie  o dobrej jakości szamponie.

Używałam też maski z  Alterra granat i aloes 
cena nie duża, a i tak była zakupiona wcześniej.

Natomiast jakoś tak zachciało mi się teraz czegoś bardziej profesjonalnego i skusiłam się na oto taki zestaw.

Cena to koło 55zł za oba plus przesyłka, nigdzie w sklepie fryzjerskim tego nie znalazłam. Jest to szampon i odżywka z keratyną. Producent pisze wiele przychylnych opinii jak zwykle zresztą. Moje zdanie dość dobra, ale bez rewelacji. Więc chyba po zużyciu wrócę do Babydream bo ogromna rozbieżność w cenie a efekt podobny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz